Élménybeszámoló<br><small>2024 JÚLIUS</small>

ANIKÓ: “A Linária Vendégház jóvoltából 3 éjszakát tölthettünk Zebegényben júl. 1-4 között ebben a csodálatos Duna parti üdülő övezetben. Az ízlésesen berendezett, minden igényt kielégítően felszerelt fa üdülőház biztosította a teljes kényelmünket, Zitától, a tulajdonos hölgytől kaptunk ötleteket a környék felfedezéséhez, nagyon rugalmasan alakította ottlétünk dátumát a kérésünknek megfelelően. Esténként a fantasztikus kilátást nyújtó terasz nyugalmában baráti beszélgetéssel tudtuk zárni a napokat. A festői település Zebegény utcáin sétálva újabb és újabb kedves részletet fedeztünk fel. Megnéztük a Kós Károly kilátót, a Trianon emlékművet, a sziklakápolnát, a strandot a kikötővel. Majd hajóval tettünk kirándulást Visegrádra, ahol bejártuk a királyi palotát, csodáltuk a fellegvárat. Másnap meglátogattuk a szentendrei skanzent, ott kézműveskedtünk is. A hazafelé úton utolsó napunkon pedig útba ejtettük Esztergomot, felmentünk a Bazilika kupolájába, ahonnét lélegzetelállító a kilátás a környékre és a Dunára. Természetesen a Kincstárat sem hagytuk ki a látnivalók sorából. Igazán tartalmas kikapcsolódást nyújtott a szállásdonor nagylelkű felajánlása, ezúton is hálásan köszönöm a lehetőséget a vendéglátóinknak, az Időház karitatív segítségét, Tamás gondos szervező munkáját. Az ilyen lehetőség, az együtt töltött minőségi idő nemcsak a testet, a lelket is gyógyítja, ami legalább olyan fontos.”

Köszönjük LINÁRIA VENDÉGHÁZ / ZEBEGÉNY

Kategóriák: HÍREK

Latitude and longitude information is missing.