Élménybeszámoló<br><small>2024 JÚLIUS</small>

ÉVA: “Szeretnénk megköszönni az IDŐHÁZnak és a dömösi Panoráma Vendégház szàllásnak a lehetőséget, hogy júliusban eltölthettünk néhány napot a Dunakanyarban ingyenesen. A szállás minden igényt kielégítő, családias, otthonos volt. Szállásadónk nagyon kedvesen fogadott minket, megismertetett a ház történetével, a hely és a környék nevezetességeivel. Ott tartózkodásunk során túráztunk, gyalogosan bejártuk a környéket. Eltúráztunk a Prédikálószéki kilátóhoz. Ellátogattunk a visegrádi várba, ahonnan a gyerekekkel a bobpályához vezetett az utunk. Szentendrén ellátogattunk a Japánkertbe, a Szamos Marcipán Múzeumba. Sétáltunk a központ hangulatos utcácskáin. Meglátogattuk az Esztergomi Bazilikát, az Esztergomi várat és a Mária Valéria hídon végigsétáltunk. Megismerkedtünk Andrással és kedves feleségével, akik a visegrádi Ezüstfenyő Üdülőben felajánlottak egy svédasztalos, nagyon ízletes vacsorát és reggelit nekünk. Köszönjük a sok-sok felejthetetlen élményt.”

Kategóriák: HÍREK

Latitude and longitude information is missing.